Chcesz mieć lepszy seks? Zapoznaj się z tym co warto jeść a czego unikać

naked-1114269_1280

Zależy Ci na tym aby twoja aktywność seksualna była na jak najwyższym poziomie? Chcesz w końcu odzyskać swój dawny ogień w łóżku? To wszystko jest możliwe o ile dowiesz się jakich produktów w swoim codziennym jadłospisie będziesz unikać a na które produkty się zdecydujesz aby wzmocnić jakość seksu.

Zastosowanie diety, która ma przynosić korzyści seksualne w łóżku nie będzie należeć do najtrudniejszych. To właśnie z tego powodu zdecyduj się na to aby dodać sprawdzone produkty do swojego codziennego jadłospisu.

Postaw na imbir. Czy on jest tak ważny? Okazuję się, że TAK! Przede wszystkim po jego zastosowaniu będziesz mógł w pozytywny sposób zredukować ciśnienie krwi oraz zagwarantuję Ci powiększenie ukrwienia narządów płciowych. To właśnie dzięki temu twoje pożądanie na miłosne igraszki będzie zwiększone ponieważ w jego składzie można odnaleźć dużo witaminy C, magnez oraz cynk.

Czy sporadyczne zjedzenie czekolady będziesz zaliczać do udanych? Oczywiście, że TAK! W tym przypadku eksperci mogą ją określać jako niezwykła używka do seksu. To właśnie dzięki niemu zarówno facet jak i kobieta może przeżywać orgazm dwa razy mocniej. Warto obejrzeć film ,,Czekolada”, który przedstawia zbawienne działanie czekolady w przypadku erotycznych uniesień w jednej scenie – gdy ekspedientka podaję klientce odpowiednio przygotowaną czekoladę aby jej facet na nowo poczuł w niej 100% kobietą, która potrzebuję od męża prawdziwego zaspokojenia.

Dodawaj do swoich potraw czosnku – on rozszerza naczynia krwionośne a to dzięki temu może powodować lepsze ukrwienie narządów płciowych. Jeśli przeszkadza Ci jego nieprzyjemny zapach to postaraj się go ,,zagryźć” natka pietruszki.

Jeśli chcesz odczuwać swój orgazm jeszcze bardziej intensywniej zdecyduj się na zjadanie pestek dyni. To właśnie w nich będziesz mógł odnaleźć pełny tłuszcz, cynk a także sporą dawkę magnezu. Obecnie jest bardzo dobry okres na to aby zwiększyć jego spożywanie – okres lata/wiosny będzie się do tego niezwykle przyczyniać.

Postaraj się jeść produkty pełnoziarniste gdyż to one będą wspomagać utrzymanie twojej zdrowej kondycji. Za sprawą tego wysokiego błonnika będziesz mógł liczyć na to, że twoje trawienie będzie pomagać Ci w utrzymaniu odpowiedniego poziomu hormonów.

Jeśli chcesz w pewien sposób wzmacniać wydzielanie endorfin a chodzi tutaj o hormony szczęścia to tak naprawdę zdecyduj się na to aby wybierać produkty bardziej ostre – chodzi tutaj przede wszystkim o chilii lub paprykę. Na pewno to spowoduję, że cały dzień na twoich ustach pojawiać się będzie duży uśmiech i gwarantować to będzie udany seks.

Postaw na jedzenie szpinaku. To właśnie dzięki niemu będziesz mógł liczyć na pełną witaminę z grupy B, która może Ci pomóc w przypadku produkcji hormonów, które są tworzone podczas miłosnych uniesień. Cynk, który jest zawarty w szpinaku w jasny sposób może zwiększać twoją ochotę na coraz to bardziej namiętny seks.

Jeśli chcesz wzmocnić ukrwienie narządów płciowych pomyśl o tym aby jeść regularnie ryby. W tym przypadku łosoś będzie zapewniał Ci tłuszcz rybny, który będzie odpowiadał za wzmocnienie orgazmu.

Jeśli chcesz mieć udany seks pomyśl o tym aby w swojej diecie odrzucić niektóre produkty, które mogą obniżać w zdecydowany sposób twoje libido. Co w tym przypadku będzie konieczne? Przede wszystkim pomyśl o tym aby zrezygnować z jedzenia tłustego nabiału oraz mięsa. Ich skład to duża liczba tłuszczy trans a one niestety będą psuć ukrwienie narządów płciowych.

Nie próbuj podjadać słodyczy. To właśnie one mogą powodować niespodziewane wahania poziomu glukozy we krwi. W przypadku jej obniżki każdy może poczuć uczucie senności a to niestety nie będzie dobrym sposobem na to, że najdzie Cię jakaś namiętna ochota na miłosne uniesienia.

Makaron z białej mąki oraz białe pieczywo to także wyrzuć ze swojego codziennego jadłospisu. Uświadom sobie to, że te czynniki będą powodować zmniejszanie zapasów witaminy B oraz cynku. To właśnie przez nie będziesz mogła się poczuć ,,ociężale” a także nie mieć wystarczającej energii do tego aby zaspokoić swoją drugą partnerkę np. oralnie.

Trackbacks and pingbacks

No trackback or pingback available for this article.

Leave a reply